ˆ

Archiwalne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 101
Data ogłoszenia
2017-05-24
Termin składania ofert / wniosków
2017-06-08 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie robót budowlanych w budynkach Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ośnie Lubuskim.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 220.3 KiB)
  • SIWZ (PDF, 666.2 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 376.7 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 373.7 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Wykaz robot budowlanych (PDF, 430.2 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Projekt umowy (PDF, 403.2 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Opis Techniczny (PDF, 1007.9 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Przedmiar robót Część I (PDF, 397.1 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Przedmiar robót Część II (PDF, 210.8 KiB)
  • Załącznik Nr 7 - STWiOR (PDF, 1.5 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 330.4 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania Część I (PDF, 453.6 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty Część II (PDF, 444.2 KiB)
Lp 102
Data ogłoszenia
2017-05-18
Termin składania ofert / wniosków
2017-06-05 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU M. IN. O ZEWNĘTRZNĄ PLATFORMĘ OSOBOWĄ NA POTRZEBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W SŁUBICACH
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 224.5 KiB)
  • SIWZ (PDF, 689 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 357.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 374.3 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Wykaz robot budowlanych (PDF, 431.8 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Wykaz osób (PDF, 428.6 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Oświadczenie kwalifikacje i uprawienia (PDF, 344.3 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (PDF, 382.4 KiB)
  • Załącznik Nr 7 Projekt budowlano wykonawczy (RAR, 3.9 MiB)
  • Załącznik Nr 8 - Przedmiar robót (PDF, 220.8 KiB)
  • Załącznik Nr 9 - STWiOR (RAR, 1.2 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 310.4 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 458.7 KiB)
Lp 103
Data ogłoszenia
2017-05-04
Termin składania ofert / wniosków
2017-05-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH ZESPOŁU SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W OŚNIE LUBUSKIM
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 218.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 664.9 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 376.6 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 373.8 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Wykaz robot budowlanych (PDF, 430.2 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Projekt umowy (PDF, 392.8 KiB)
  • Załącznik Nr 5- Opis Techniczny (PDF, 1007.9 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Przedmiar robót Część I (PDF, 397.1 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Przedmiar robót Część II (PDF, 210.8 KiB)
  • Załącznik Nr 7 - STWiOR (PDF, 1.5 MiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 1 wykonawcy (PDF, 244.5 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 2 wykonawcy (PDF, 846.9 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 101.9 KiB)
  • MODYFIKACJA SIWZ (PDF, 665.8 KiB)
  • Modyfikacja Załącznika Nr 4 - Projektu umowy (PDF, 403.3 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 311.5 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 375 KiB)
Lp 104
Data ogłoszenia
2017-04-25
Termin składania ofert / wniosków
2017-05-04 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 171.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 323.3 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 351.8 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 373.4 KiB)
  • Załącznik Nr 3- Projekt umowy (PDF, 231.1 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 261.2 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 353.8 KiB)
Lp 105
Data ogłoszenia
2017-04-07
Termin składania ofert / wniosków
2017-04-24 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU M. IN. O ZEWNĘTRZNĄ PLATFORMĘ OSOBOWĄ NA POTRZEBY PORADNI PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W SŁUBICACH
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 177.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 687.1 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 357.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 374.3 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Wykaz robot budowlanych (PDF, 431.8 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Wykaz osób (PDF, 428.6 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Oswiadczenie kwalifikacje i uprawienia (PDF, 344.3 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (PDF, 371.5 KiB)
  • Załącznik Nr 7 Projekt budowlano wykonawczy (RAR, 3.9 MiB)
  • Załącznik Nr 8 - Przedmiar robót (PDF, 220.8 KiB)
  • Załącznik Nr 9 - STWiOR (RAR, 1.2 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 299.9 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 350 KiB)
Lp 106
Data ogłoszenia
2017-03-13
Termin składania ofert / wniosków
2017-03-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDÓW PROZDROWOTNYCH DLA 50 OSÓB W WIEKU 60+ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PROFILAKTYKA CHORÓB UKŁADU KRĄŻENIA I PROMOCJA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA W POWIECIE SŁUBICKIM” FINANSOWANEGO W RAMACH PROGRAMU PL13 OGRANICZENIE SPOŁECZNYCH NIERÓWNOŚCI W ZDROWIU ZE ŚRODKÓW NORWESKIEGO MECHANIZMU FINANSOWEGO ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 130.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 504 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 442 KiB)
  • Załącznik Nr 2- Oświadczenia (PDF, 457.5 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Istotne postanowienia umowy (PDF, 272 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia (PDF, 309.9 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie wykonawcy (PDF, 290.1 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 2 wykonawcy (PDF, 379.7 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 3 wykonawcy (PDF, 1010.1 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 3.2 MiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 740.5 KiB)
Lp 107
Data ogłoszenia
2017-02-24
Termin składania ofert / wniosków
2017-03-30 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługa spłaty wierzyciela Powiatu Słubickiego w trybie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu Cywilnego (subrogacja)
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 163.3 KiB)
  • SIWZ (PDF, 834.3 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 386.6 KiB)
  • Załącznik Nr 2 -Formuła do wyliczenia całkowitego kosztu obsługi spłaty wierzytelności (XLSX, 108 KiB)
  • Załącznik Nr 3 i 3a - JEDZ (7Z, 494.6 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Istotne postanowienia umowy (PDF, 450.6 KiB)
  • Oswiadczenie o przynaleznosci badz nie do grupy kapitalowej (DOCX, 25 KiB)
  • Dokumenty dot sytuacji finansowej Zamawiającego (7Z, 26.5 MiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 725.8 KiB)
Lp 108
Data ogłoszenia
2017-02-15
Termin składania ofert / wniosków
2017-02-23 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego lekkiego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 106.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 311.6 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 347.8 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 447.1 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Projekt umowy (PDF, 222.8 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 241.9 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 283.5 KiB)
Lp 109
Data ogłoszenia
2016-12-09
Termin składania ofert / wniosków
2016-12-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego lekkiego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 186.7 KiB)
  • SIWZ (PDF, 326.7 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 369.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 454.3 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Projekt umowy (PDF, 307.6 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 289.7 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 414.1 KiB)
Lp 110
Data ogłoszenia
2016-11-10
Termin składania ofert / wniosków
2016-11-25 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z USUNIĘCIEM SKUTKÓW PO ZALANIU WODĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W SŁUBICACH
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 187.9 KiB)
  • SIWZ (PDF, 637.9 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 356.9 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 454.1 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Projekt umowy (PDF, 350.4 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Przedmiary robót (kosztorysy ślepe) (RAR, 133.4 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - STWiOR (RAR, 238 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Dokumentacja pomocnicza Cz. 1 (RAR, 6.3 MiB)
  • Załącznik Nr 6 - Dokumentacja pomocnicza Cz. 2 (RAR, 5 MiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 324.2 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 435.5 KiB)
Lp 111
Data ogłoszenia
2016-09-23
Termin składania ofert / wniosków
2016-10-03 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego lekkiego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 317.7 KiB)
  • SIWZ (PDF, 325.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 351.2 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 439.6 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Projekt umowy (PDF, 230.5 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 306.1 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 457.8 KiB)
Lp 112
Data ogłoszenia
2016-09-12
Termin składania ofert / wniosków
2016-09-27 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W SŁUBICACH.
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 84.5 KiB)
  • SIWZ (PDF, 497.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 224.9 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 336.3 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Projekt umowy (PDF, 253.6 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Projekt budowlano wykonawczy (RAR, 3.9 MiB)
  • Załącznik Nr 5 - Przedmiar robót (PDF, 220.8 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - STWiOR (RAR, 560.6 KiB)
  • Zmodyfikowany Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 359.5 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie wykonawcy (PDF, 425.7 KiB)
  • Informacja z otwarcia ofert (PDF, 321.5 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 374.8 KiB)
Lp 113
Data ogłoszenia
2016-08-24
Termin składania ofert / wniosków
2016-09-08 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z CZĘŚCIOWĄ PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W SŁUBICACH.
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 5.2 MiB)
  • SIWZ (PDF, 675.1 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz Oferty (PDF, 359.1 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadczenia (PDF, 477.4 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Projekt umowy (PDF, 356.2 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Projekt budowlano-wykonawczy (RAR, 3.9 MiB)
  • Załącznik Nr 5 - Przedmiar robót (PDF, 220.8 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - STWiOR (RAR, 560.6 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 202.4 KiB)
Lp 114
Data ogłoszenia
2016-07-26
Termin składania ofert / wniosków
2016-08-03 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Modernizacja osnowy wysokościowej dla powiatu słubickiego – Etap 2, założenie.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 173.7 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 310.9 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 339.7 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 257.5 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 261.3 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych usług (PDF, 268.2 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestn. w wyk. zam (PDF, 608.4 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Oświadcz. o posiad. uprawnień przez osoby uczestn. w wykon. zam (PDF, 256.1 KiB)
  • Załącznik Nr 7 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 412.8 KiB)
  • Załącznik Nr 8 - Ramowe warunki techniczne (PDF, 1.8 MiB)
  • Załącznik Nr 9 - Projekt umowy (PDF, 294.8 KiB)
  • Załączniki do edycji wraz z mapą (RAR, 7.1 MiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 1 wykonawcy (PDF, 200.1 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 2 wykonawcy (PDF, 329.6 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 564.8 KiB)
Lp 115
Data ogłoszenia
2016-04-05
Termin składania ofert / wniosków
2016-04-13 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Modernizacja osnowy wysokościowej dla Powiatu Słubickiego – ETAP 1, projekt modernizacji
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 175.3 KiB)
  • SIWZ (PDF, 310.8 KiB)
  • Załącznik Nr 1- Formularz oferty (PDF, 340.2 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 258 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 260.6 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych usług (PDF, 268.2 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestn. w wyk. zam (PDF, 608.4 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Oświadcz. o posiad. uprawnień przez osoby uczestn. w wykon. zam (PDF, 255.6 KiB)
  • Załącznik Nr 7 - Informacja grupy kapitałowej (PDF, 412.8 KiB)
  • Załącznik Nr 8 - Ramowe warunki techniczne (PDF, 440.6 KiB)
  • Załącznik Nr 9 - Projekt umowy (PDF, 293 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 608.1 KiB)
Lp 116
Data ogłoszenia
2016-03-11
Termin składania ofert / wniosków
2016-03-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa Oleju Opałowego Lekkiego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 165.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 311.4 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz Oferty (PDF, 341 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp. (PDF, 157.1 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 158.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 168.4 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Projekt umowy (PDF, 226.9 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 279.5 KiB)
Lp 117
Data ogłoszenia
2016-03-04
Termin składania ofert / wniosków
2016-03-14 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
WYKONANIE BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PROFILAKTYKA CHORÓB UKŁADU KRĄŻENIA I PROMOCJA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA W POWIECIE SŁUBICKIM” FINANSOWANEGO W RAMACH PROGRAMU PL13 OGRANICZENIE SPOŁECZNYCH NIERÓWNOŚCI W ZDROWIU ZE ŚRODKÓW NORWESKIEGO MECHANIZMU FINANSOWEGO ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 2.6 MiB)
  • SIWZ (PDF, 494.7 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 380.7 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 282.5 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 284.7 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Informacja grupy kapitałowej (PDF, 292.5 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Projekt umowy (PDF, 428.7 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 1 wykonawcy (PDF, 586.7 KiB)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF, 200.8 KiB)
  • Modyfikacja SIWZ (PDF, 541.2 KiB)
  • Zmodyfikowany Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 389.5 KiB)
  • Zmodyfikowany Załącznik Nr 5 - Projekt umowy (PDF, 428.7 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 375.3 KiB)
Lp 118
Data ogłoszenia
2015-12-08
Termin składania ofert / wniosków
2015-12-16 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego lekkiego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 65.9 KiB)
  • SIWZ (PDF, 235.9 KiB)
  • Załacznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 214.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 157.1 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 158.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 168.4 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Projekt umowy (PDF, 152.9 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 385.3 KiB)
Lp 119
Data ogłoszenia
2015-10-30
Termin składania ofert / wniosków
2015-12-11 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Usługa spłaty wierzytelności Powiatu Słubickiego w trybie art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu Cywilnego (subrogacja) albo zamiana warunków spłaty istniejących wierzytelności w trybie art. 506 § 1 Kodeksu Cywilnego (nowacja)
Status zamówienia
unieważniony
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym UE (PDF, 141.5 KiB)
  • SIWZ (PDF, 454.6 KiB)
  • Załącznik nr 1 - Formularz oferty (PDF, 197.7 KiB)
  • Załącznik nr 2 - Formularz do wyliczenia całkowitego kosztu obsługi kwoty 14.183.594,70 zł (XLSX, 101.2 KiB)
  • Załącznik nr 3 - Informacja w spr. przynależności do grupy kapitałowej (PDF, 174.6 KiB)
  • Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (PDF, 207.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 206.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 - Wykaz usług (PDF, 212.4 KiB)
  • Załącznik nr 7 - Istotne postanowienia umowy (PDF, 184.3 KiB)
  • Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu (PDF, 86.4 KiB)
  • Modyfikacja SIWZ (PDF, 458.2 KiB)
  • Zmodyfikowany załącznik nr 1 - Formularz oferty (PDF, 207.2 KiB)
  • Zmodyfikowany zalacznik Nr 2 - Formuła do wyliczenia całkowitego kosztu splaty wierzytelności (XLSX, 103 KiB)
  • Zmodyfikowany załącznik nr 3 - Informacja w spr. przynależności do grupy kapitałowej (PDF, 174.8 KiB)
  • Zmodyfikowany załącznik nr 4 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp. (PDF, 208.1 KiB)
  • Zmodyfikowany załącznik nr 5 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 206.5 KiB)
  • Zmodyfikowany załącznik nr 6 - Wykaz usług (PDF, 213 KiB)
  • Zmodyfikowany załącznik nr 7 - Istotne postanowienia umowy (PDF, 184.6 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 1 Wykonawcy (PDF, 3.8 MiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 2 Wykonawcy (PDF, 356.4 KiB)
  • Załączniki do edycji (RAR, 217 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 661.4 KiB)
Lp 120
Data ogłoszenia
2015-09-08
Termin składania ofert / wniosków
2015-09-16 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Dostawa oleju opałowego lekkiego
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 64.8 KiB)
  • SIWZ (PDF, 231.5 KiB)
  • Załacznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 211.1 KiB)
  • Załacznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 153.8 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 155.3 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 165.3 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Projekt umowy (PDF, 150.7 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 743 KiB)
Lp 121
Data ogłoszenia
2015-07-30
Termin składania ofert / wniosków
2015-08-07 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: „WYPRACOWANIE SYSTEMU WSPÓLNYCH TRANSGRANICZNYCH DZIAŁAŃ JEDNOSTEK STRAŻY POŻARNEJ Z POWIATU SŁUBICKIEGO I FRANKFURTU NAD ODRĄ W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA ZAGROŻENIA PRZECIWPOWODZIOWEGO W REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ WSPÓLNE ĆWICZENIA Z UŻYCIEM TECHNICZNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO W OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 73.9 KiB)
  • SIWZ (PDF, 706.1 KiB)
  • Załacznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 353.5 KiB)
  • Załacznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 203.7 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 204.7 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 212.6 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (PDF, 516 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (PDF, 257 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 1 Wykonawcy (PDF, 737.6 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 1 MiB)
Lp 122
Data ogłoszenia
2015-07-28
Termin składania ofert / wniosków
2015-08-05 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO SŁUŻĄCEGO OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: „WYPRACOWANIE SYSTEMU WSPÓLNYCH TRANSGRANICZNYCH DZIAŁAŃ JEDNOSTEK STRAŻY POŻARNEJ Z POWIATU SŁUBICKIEGO I FRANKFURTU NAD ODRĄ W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA ZAGROŻENIA PRZECIWPOWODZIOWEGO W REGIONIE PRZYGRANICZNYM POPRZEZ WSPÓLNE ĆWICZENIA Z UŻYCIEM TECHNICZNEGO SPRZĘTU NIEZBĘDNEGO W OCHRONIE PRZECIWPOWODZIOWEJ”
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 84.6 KiB)
  • SIWZ (PDF, 292.2 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 284.6 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 203.6 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 204.8 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 212.6 KiB)
  • Załacznik Nr 5 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (PDF, 538.9 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (PDF, 263.4 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 1 Wykonawcy (PDF, 4.5 MiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 2 Wykonawcy (PDF, 4.1 MiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty - Część I zamówienia (PDF, 943.9 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty - Część II zamówienia (PDF, 1.1 MiB)
Lp 123
Data ogłoszenia
2015-07-21
Termin składania ofert / wniosków
2015-07-29 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
DOSTAWA SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - OPERACYJNEGO ORAZ SAMOCHODU ROZPOZNANIA I DOWODZENIA
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 82.2 KiB)
  • SIWZ (PDF, 295.3 KiB)
  • Załacznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 321.2 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 201.8 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 202.9 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 211.1 KiB)
  • Załacznik Nr 5 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (PDF, 682 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (PDF, 264.9 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 1 Wykonawcy (PDF, 629.5 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 2 Wykonawcy (PDF, 548.6 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 3 Wykonawcy (PDF, 782.5 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania - Część II zamówienia - samochod rozpoznania i dowodzenia (PDF, 1002.7 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty - Część I zamówienia (PDF, 934.8 KiB)
Lp 124
Data ogłoszenia
2015-06-24
Termin składania ofert / wniosków
2015-07-02 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA EVENTÓW Z ZAKRESU UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PROFILAKTYKA CHORÓB UKŁADU KRĄŻENIA I PROMOCJA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA W POWIECIE SŁUBICKIM” FINANSOWANEGO W RAMACH PROGRAMU PL13 OGRANICZENIE SPOŁECZNYCH NIERÓWNOŚCI W ZDROWIU ZE ŚRODKÓW NORWESKIEGO MECHANIZMU FINANSOWEGO ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 65 KiB)
  • SIWZ (PDF, 320.9 KiB)
  • Załacznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 243.5 KiB)
  • Załacznik Nr 2 -Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 179.4 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 180.8 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 187.6 KiB)
  • Załacznik Nr 5 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (PDF, 1.2 MiB)
  • Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (PDF, 242.1 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 1.4 MiB)
Lp 125
Data ogłoszenia
2015-06-18
Termin składania ofert / wniosków
2015-06-26 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
ORGANIZACJA WYSTĘPÓW I SPOTKAŃ ARTYSTYCZNO – KULTURALNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PROFILAKTYKA CHORÓB UKŁADU KRĄŻENIA I PROMOCJA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA W POWIECIE SŁUBICKIM” FINANSOWANEGO W RAMACH PROGRAMU PL13 OGRANICZENIE SPOŁECZNYCH NIERÓWNOŚCI W ZDROWIU ZE ŚRODKÓW NORWESKIEGO MECHANIZMU FINANSOWEGO ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 62.9 KiB)
  • SIWZ (PDF, 466.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 337.7 KiB)
  • Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 258.7 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 260.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - Informacja grupy kapitałowej (PDF, 270.8 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia (PDF, 226.8 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (PDF, 369.6 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 902.6 KiB)
Lp 126
Data ogłoszenia
2015-06-09
Termin składania ofert / wniosków
2015-06-17 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
PRZEPROWADZENIE BADAŃ ANKIETOWYCH ORAZ POZYSKANIE DEKLARACJI UCZESTNICTWA W BADANIACH MEDYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: „PROFILAKTYKA CHORÓB UKŁADU KRĄŻENIA I PROMOCJA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA W POWIECIE SŁUBICKIM” FINANSOWANEGO W RAMACH PROGRAMU PL13 OGRANICZENIE SPOŁECZNYCH NIERÓWNOŚCI W ZDROWIU ZE ŚRODKÓW NORWESKIEGO MECHANIZMU FINANSOWEGO ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 78.7 KiB)
  • SIWZ (PDF, 355.5 KiB)
  • Załącznik Nr 1 - Formularz oferty (PDF, 251.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 -Załącznik Nr 2 - Oświadcz. o spełn. war. udziału w postęp (PDF, 178.8 KiB)
  • Załącznik Nr 3 - Oświadcz. o braku podstaw do wykluczenia (PDF, 180.6 KiB)
  • Załącznik Nr 4 - informacja grupy kapitałowej (PDF, 187.3 KiB)
  • Załącznik Nr 5 - Harmonogram wymaganych min ilosci badan (PDF, 258 KiB)
  • Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (PDF, 301.1 KiB)
  • Odp na zapytanie 1 wykonawcy (PDF, 743.9 KiB)
  • Odpowiedź na zapytanie 2 Wykonawcy (PDF, 671.2 KiB)
  • ZP-PN (PDF, 337.3 KiB)
  • Ogłoszenie o wyborze oferty (PDF, 1.8 MiB)

Nawigacja między stronami listy informacji