Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Administracji Architektonicznej i Budowlanej
Ogłoszono dnia: 2021-03-04 10:21:56
Termin załatwienia
14 dni od dnia złożenia wniosku
Osoba kontaktowa
Ewa Daniszewska, Adam Franczak, Małgorzata Ignatowicz, Aleksandra Pawełkiewicz, Marta Wychudzka, Ewa Kułaczkowska, Roksana Jaszczuk Barbara Warzecha, Katarzyna Fryzowska
Miejsce załatwienia
Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 4, 7, 8, 9
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 4, 7, 8, 9
Godziny przyjęć Interesantów:
poniedziałek 9:00-16:00
środa i piątek 8:00-15:30
poniedziałek 9:00-16:00
środa i piątek 8:00-15:30
Telefon kontaktowy
95 777 0230; 95 777 0231; 95 777 0232; 95 777 0233; 95 777 0234
Adres e-mail
+fXs/ImQdmfWi3qoyve8KUQ5CWaVSY4JaATEcxlkoR5RnXSaCdnLhbtcgWqYmSZM3c7Dt0RwxYyR2ITQ5cmQ/Q==
Sposób załatwienia
W postępowaniu administracyjnym organ sprawdza kompletność wniosku. W przypadku braków wzywa się Inwestora do uzupełnienia wniosku w terminie od 7 do 14 dni od dnia otrzymania wezwania. W sytuacji nie uzupełnienia wniosku we wskazanym terminie sprawa pozostaje bez rozpatrzenia. Następnie powiadamia się strony postępowania. W razie konieczności organ uzgadnia projekt z Lubuskim Konserwatorem Zabytków.
W trakcie postępowania informacji udziela pracownik prowadzący postępowanie.
Postępowanie administracyjne kończy wydanie decyzji.
W trakcie postępowania informacji udziela pracownik prowadzący postępowanie.
Postępowanie administracyjne kończy wydanie decyzji.
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9
Wymagane Dokumenty
- wniosek na obowiązujących drukach podpisany przez wszystkich Inwestorów lub osobę upoważnioną przez Inwestora (druk dostępny na stronie internetowej lub w urzędzie). Pełnomocnictwo przedkłada się na piśmie w oryginale wraz z uiszczoną opłatą skarbową w wysokości 17 zł od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury);
- w razie konieczności- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji.
Czas realizacji
14 dni
Opłaty
Wydanie decyzji podlega opłacie skarbowej zgodnie z Ustawą o opłacie skarbowej. Opłatę skarbową uiszcza się na konto:
Gmina Słubice
ul. Akademicka 1; 69-100 Słubice
29 8371 0009 0009 5514 2000 0010
ul. Akademicka 1; 69-100 Słubice
29 8371 0009 0009 5514 2000 0010
Potwierdzenie uiszczenia opłaty przedkłada się wraz ze składanym wnioskiem
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej