Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomościSzczegóły informacji
Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Administracji Architektonicznej i Budowlanej
Ogłoszono dnia: 2021-03-04 10:21:56
Termin załatwienia
14 dni od dnia złożenia wniosku
Osoba kontaktowa
Ewa Daniszewska, Adam Franczak, Małgorzata Ignatowicz, Aleksandra Pawełkiewicz, Marta Wychudzka, Ewa Kułaczkowska, Barbara Warzecha, Stefania Karbowiak
Miejsce załatwienia
Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9
Telefon kontaktowy
95 759 2070 , 95 759 20 31, 95 759 2030
Adres e-mail
e.daniszewska@powiatslubicki.pl; a.franczak@powiatslubicki.pl; m.wychudzkal@powiatslubicki.pl; m.ignatowicz@powiatslubicki.pl; a.pawelkiewicz@powiatslubicki.pl; e.kułaczkowska@powiatslubicki.pl; b.warzecha@powiatslubicki.pl
Sposób załatwienia
W postępowaniu administracyjnym organ sprawdza kompletność wniosku. W przypadku braków wzywa się Inwestora do uzupełnienia wniosku w terminie od 7 do 14 dni od dnia otrzymania wezwania. W sytuacji nie uzupełnienia wniosku we wskazanym terminie sprawa pozostaje bez rozpatrzenia. Następnie powiadamia się strony postępowania. W razie konieczności organ uzgadnia projekt z Lubuskim Konserwatorem Zabytków.
W trakcie postępowania informacji udziela pracownik prowadzący postępowanie.
Postępowanie administracyjne kończy wydanie decyzji.
W trakcie postępowania informacji udziela pracownik prowadzący postępowanie.
Postępowanie administracyjne kończy wydanie decyzji.
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9
Wymagane Dokumenty
- wniosek na obowiązujących drukach podpisany przez wszystkich Inwestorów lub osobę upoważnioną przez Inwestora (druk dostępny na stronie internetowej lub w urzędzie). Pełnomocnictwo przedkłada się na piśmie w oryginale wraz z uiszczoną opłatą skarbową w wysokości 17 zł od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury);
- w razie konieczności- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji.
Czas realizacji
14 dni
Opłaty
Wydanie decyzji podlega opłacie skarbowej zgodnie z Ustawą o opłacie skarbowej. Opłatę skarbową uiszcza się na konto:
Gmina Słubice
ul. Akademicka 1; 69-100 Słubice
29 8371 0009 0009 5514 2000 0010
ul. Akademicka 1; 69-100 Słubice
29 8371 0009 0009 5514 2000 0010
Potwierdzenie uiszczenia opłaty przedkłada się wraz ze składanym wnioskiem
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej