Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Słubicach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Rozdział 6 - Zasady podpisywania pism

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 09:54:42 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Rozdział 6
Zasady podpisywania pism
§ 35. Do podpisu Starosty zastrzeżone są:
1) pisma w sprawach należących do jego właściwości,
2) odpowiedzi na wystąpienia Najwyższej Izby Kontroli i Prokuratury,
3) decyzje w sprawach kadrowych pracowników Starostwa,
4) pisma w sprawach każdorazowo zastrzeżonych przez Starostę do jego podpisu,
5) korespondencja kierowana do:
a) Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, marszałków Sejmu i Senatu oraz posłów i senatorów,
b) Prezesa i Wiceprezesów Rady Ministrów,
c) ministrów oraz kierowników urzędów centralnych,
d) wojewodów,
e) sejmików samorządowych województw,
f) starostów.
 
§ 36. Wicestarosta podpisuje:
1) w czasie nieobecności Starosty dokumenty określone w § 35, z zastrzeżeniem § 13 ust. 2,
2) pisma w sprawach należących do jego właściwości,
3) pisma w sprawach każdorazowo zastrzeżonych przez Wicestarostę do jego podpisu.
 
§ 37. Sekretarz, Skarbnik, naczelnicy wydziałów, koordynatorzy, samodzielne stanowiska i inne osoby upoważnione przez Starostę podpisują pisma w sprawach należących do ich właściwości.