Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Załatwienie spraw
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-23 09:55:32 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie podejmuje działania w zakresie swojej merytorycznej właściwości (rzeczowej i miejscowej). PCPR podejmuje działania na wniosek strony lub z urzędu na podstawie informacji należących do notoryjności urzędowej bądź powszechnej, a także na podstawie informacji uzyskanych od osób trzecich. Wnioski strony mogą składać na piśmie bądź ustnie z wyjątkiem spraw w przypadku, których przepisy szczególnie nakładają obowiązek zachowania formy pisemnej bądź innej szczególnej formy. Decyzje rozstrzygające sprawę, co do istoty bądź w inny sposób kończące w sprawie, wydaje kierownik PCPR. Sprawy są załatwiane w kolejności składania wniosków bądź zgłoszeń, przy czym na terminy ich rozstrzygania oprócz kolejności złożenia wniosku bądź zgłoszenia decyduje również stosownie do przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego stopień ich skomplikowania oraz konieczność przeprowadzenia i stopień złożoności postępowania wyjaśniającego w danej sprawie