Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wpisanie i anulowanie adnotacji o zastawie w dowodzie rejestracyjnym.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-21 17:49:49 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Podstawa prawna:
Wniosek o wpisanie/anulowanie zastawu.
Załączniki:
z współwłaścicieli pojazdu wymagany jest dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa - wzór do pobrania oraz kopia dowodu osobistego osoby udzielającej pełnomocnictwa.
Do wglądu:
Wysokość opłat:
· §3 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 14 czerwca 2004 r.
w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 145 poz. 1542)
w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 145 poz. 1542)
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wpisanie/anulowanie zastawu.
Druk do pobrania i wypełnienia:
Wniosek o wpisanie i anulowanie zastawu
Upowaznienie
- dowód rejestracyjny,
- karta pojazdu jeżeli była wydana,
- aktualny lub pełny odpis z rejestru zastawów.
- w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika lub przez jednegoz współwłaścicieli pojazdu wymagany jest dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa - wzór do pobrania oraz kopia dowodu osobistego osoby udzielającej pełnomocnictwa.
- dowód osobisty lub zaświadczenie o zameldowaniu i dokument ze zdjęciem np. prawo jazdy, paszport – w przypadku osób fizycznych,
- wypis z aktualnego wyciągu KRS i REGON – w przypadku podmiotów posiadających osobowość prawną,
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
- ubezpieczenie OC.
Bez opłat.
Termin:
Niezwłocznie – po przedłożeniu wymaganych dokumentów.