ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Słubicach
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wpisanie i anulowanie adnotacji o zastawie w dowodzie rejestracyjnym.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-21 17:49:49 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Podstawa prawna:
·         §3 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 14 czerwca 2004 r.
w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 145 poz. 1542)
Wymagane dokumenty:

Wniosek o wpisanie/anulowanie zastawu.
Druk do pobrania i wypełnienia:
Wniosek o wpisanie i anulowanie zastawu
Upowaznienie
 
Załączniki:
-         dowód rejestracyjny,
-          karta pojazdu jeżeli była wydana,
-          aktualny lub pełny odpis z rejestru zastawów.
-         w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika lub przez jednego
z współwłaścicieli pojazdu wymagany jest dokument stwierdzający  udzielenie pełnomocnictwa - wzór do pobrania oraz kopia dowodu osobistego osoby udzielającej pełnomocnictwa.
 
Do wglądu:
-         dowód osobisty lub zaświadczenie o zameldowaniu i dokument ze zdjęciem np. prawo jazdy, paszport – w przypadku osób fizycznych,
-         wypis z aktualnego wyciągu KRS i REGON – w przypadku podmiotów posiadających osobowość prawną,
-         zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
-         ubezpieczenie OC.
 
Wysokość opłat:
Bez opłat.
Termin:
Niezwłocznie –  po przedłożeniu wymaganych dokumentów.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony