ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia Drukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia

Szczegóły informacji

Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa

Ogłoszono dnia: 2016-03-25 08:29:15

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca. W sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy

Osoba kontaktowa

Krzysztof Derejsabicz

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 302 i 303

Telefon kontaktowy

95-759-20-45

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Przyjęcie zgłoszenia lub decyzja sprzeciwu.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20

69-100 Słubice
pok. 302 i 303

Wymagane Dokumenty

Wniosek o udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie:
  1. sporządzony samodzielnie, zawierający następujące dane:
  • dane wnioskodawcy: imię i nazwisko lub nazwa firmy lub pieczęć nagłówkowa, adres zamieszkania lub siedziby firmy,
  • rodzaj i zakres prowadzonej działalności, w tym wielkość produkcji lub wielkość świadczonych usług,
  • czas funkcjonowania instalacji (dni tygodnia i godziny),
  • wielkość i rodzaj emisji,
  • opis stosowanych metod ograniczania wielkości emisji,
  • informacja, czy stopień ograniczania wielkości emisji jest zgodny z obowiązującymi przepisami lub w przypadku zgłoszenie instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne powinno być zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne (Dz. U. Nr 130, poz. 879), określającym wzór formularza zgłoszenia i szczegółowe wymagania dotyczące zakresu danych ujętych w zgłoszeniu,
lub
  1. według wzoru dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej w dziale:
    Co i jak załatwić w Urzędzie – Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa lub w siedzibie Starostwa Powiatowego w Słubicach, wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa:
  • zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia na podstawie art. 152 ust. 1 ustawy Prawo ochrony środowiska,
  • formularz zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne.
Dokumenty wymagane do wniosku:
  • dowód wniesionej opłaty skarbowej,
  • pełnomocnictwo w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa - w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w  wysokości 17,00 zł,
  • dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (w przypadku przedsiębiorców niebędących osobami fizycznymi),
  • wyniki pomiarów (jeśli takie były wymagane).

Czas realizacji

Bez zbędnej zwłoki, nie później  niż w ciągu miesiąca. W sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy.

Opłaty

  1. Opłata skarbowa za przyjęcie wymaganego przepisami o ochronie środowiska instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko w wysokości 120,00zł,
Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Słubicach

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Słubickiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. 

Podstawa prawna

Art. 152, art. 153 ust. 1 i art. 378 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony