Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia Drukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwoleniaSzczegóły informacji
Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa
Ogłoszono dnia: 2016-03-25 08:29:15
Termin załatwienia
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca. W sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy
Osoba kontaktowa
Krzysztof Derejsabicz
Miejsce załatwienia
Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 302 i 303
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 302 i 303
Telefon kontaktowy
95-759-20-45
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
Przyjęcie zgłoszenia lub decyzja sprzeciwu.
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 302 i 303
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 302 i 303
Wymagane Dokumenty
Wniosek o udostępnienie informacji o środowisku i jego ochronie:
- sporządzony samodzielnie, zawierający następujące dane:
- dane wnioskodawcy: imię i nazwisko lub nazwa firmy lub pieczęć nagłówkowa, adres zamieszkania lub siedziby firmy,
- rodzaj i zakres prowadzonej działalności, w tym wielkość produkcji lub wielkość świadczonych usług,
- czas funkcjonowania instalacji (dni tygodnia i godziny),
- wielkość i rodzaj emisji,
- opis stosowanych metod ograniczania wielkości emisji,
- informacja, czy stopień ograniczania wielkości emisji jest zgodny z obowiązującymi przepisami lub w przypadku zgłoszenie instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne powinno być zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne (Dz. U. Nr 130, poz. 879), określającym wzór formularza zgłoszenia i szczegółowe wymagania dotyczące zakresu danych ujętych w zgłoszeniu,
lub
- według wzoru dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej w dziale:
Co i jak załatwić w Urzędzie – Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa lub w siedzibie Starostwa Powiatowego w Słubicach, wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa:
- zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia na podstawie art. 152 ust. 1 ustawy Prawo ochrony środowiska,
- formularz zgłoszenia instalacji wytwarzających pola elektromagnetyczne.
Dokumenty wymagane do wniosku:
- dowód wniesionej opłaty skarbowej,
- pełnomocnictwo w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa - w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł,
- dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (w przypadku przedsiębiorców niebędących osobami fizycznymi),
- wyniki pomiarów (jeśli takie były wymagane).
Czas realizacji
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca. W sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy.
Opłaty
- Opłata skarbowa za przyjęcie wymaganego przepisami o ochronie środowiska instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko w wysokości 120,00zł,
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Słubickiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
Art. 152, art. 153 ust. 1 i art. 378 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.