ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zezwolenia na zbieranie odpadówDrukuj informacjęSprawa: Zezwolenia na zbieranie odpadów

Szczegóły informacji

Zezwolenia na zbieranie odpadów

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa

Ogłoszono dnia: 2016-03-25 09:23:02

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca. W sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy

Osoba kontaktowa

Krzysztof Derejsabicz

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 302 i 303 

Telefon kontaktowy

95-759-20-45

Adres e-mail

Błąd!

Sposób załatwienia

Decyzja administracyjna – zezwolenie na zbieranie odpadów.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 302 

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na zbieranie odpadów:
  1. sporządzony samodzielnie, zawierający następujące dane:
  • wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidzianych do zbierania,
  • oznaczenie miejsca zbierania odpadów,
  • wskazanie miejsca i sposobu magazynowania oraz rodzaju magazynowanych odpadów,
  • szczegółowy opis stosowanej metody lub metod zbierania odpadów,
  • przedstawienie możliwości technicznych i organizacyjnych pozwalających należycie wykonywać działalność w zakresie zbierania odpadów, ze szczególnym uwzględnieniem kwalifikacji zawodowych lub przeszkolenia pracowników oraz liczby i jakości posiadanych instalacji i urządzeń odpowiadających wymaganiom ochrony środowiska,
  • oznaczenie przewidywanego okresu wykonywania działalności w zakresie zbierania odpadów,
  • opis czynności podejmowanych w ramach monitorowania i kontroli działalności objętej zezwoleniem,
  • opis czynności, które zostaną podjęte w przypadku zakończenia działalności objętej zezwoleniem i związanej z tym ochrony terenu, na którym działalność ta była prowadzona,
  • informacje wymagane na podstawie odrębnych przepisów,
  • czytelny podpis
lub
  1. według wzoru dostępnego w Biuletynie Informacji Publicznej w dziale:
    Co i jak załatwić w Urzędzie – Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa lub w siedzibie Starostwa Powiatowego w Słubicach, wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa.
Dokumenty wymagane do wniosku:
  • dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej,
  • oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa – w przypadku ustanowienia pełnomocnika wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł,
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do terenu, na którym odbywa się magazynowanie odpadów (oryginał do wglądu lub kopia potwierdzona notarialnie),
  • decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, o której mowa w art. 71 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,o ile jest wymagana. 

Czas realizacji

Bez zbędnej zwłoki, nie później  niż w ciągu miesiąca. W sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy.

Opłaty

  1. Opłata skarbowa w wysokości: 616,00 zł za zezwolenie na zbieranie odpadów,
  2. Opłata w  wysokości 17,00 zł za złożenie pełnomocnictwa, w przypadku ustanowienia pełnomocnika.
Opłatę skarbową należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Słubicach.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Starosty Słubickiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi

Odpady przewidziane do zbierania winny być sklasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów 

Podstawa prawna

Art. 41 ust.1 oraz art. 42 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony