ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie pozwolenia na rozbiórkęDrukuj informacjęSprawa: Wydanie pozwolenia na rozbiórkę

Szczegóły informacji

Wydanie pozwolenia na rozbiórkę

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Administracji Architektonicznej i Budowlanej

Ogłoszono dnia: 2015-10-30 12:08:00

Termin załatwienia

W terminie jednego miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane w terminie do dwóch miesięcy Do terminu rozpatrzenia wniosku nie wlicza się terminów przewidzianych przepisami prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszania postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy Inwestora, albo z przyczyn niezależnych od organu.

Osoba kontaktowa

Ewa Daniszewska, Adam Franczak, Małgorzata Ignatowicz, Aleksandra Pawełkiewicz, Marta Wychudzka, Ewa Kułaczkowska, Barbara Warzecha, Stefania Karbowiak

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9

Telefon kontaktowy

95 759 2070 , 95 759 20 31, 95 759 2030

Adres e-mail

Sposób załatwienia

W postępowaniu administracyjnym organ  sprawdza  kompletność wniosku. W przypadku braków wzywa się Inwestora do uzupełnienia wniosku w terminie od 7 do 14 dni od dnia otrzymania wezwania. W sytuacji nie uzupełnienia wniosku we wskazanym terminie  sprawa pozostaje bez rozpatrzenia. Następnie powiadamia się strony postępowania. W razie konieczności organ uzgadnia projekt z Lubuskim Konserwatorem Zabytków.
W trakcie postępowania informacji udziela pracownik prowadzący postępowanie.
Postępowanie administracyjne kończy wydanie decyzji.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek na drukach podpisany przez Inwestora/ów lub osobę upoważnioną przez Inwestora (druk do pobrania ze strony internetowej lub w urzędzie). W przypadku ustanowienia Pełnomocnika upoważnienie przedkłada się na piśmie w oryginale wraz z uiszczoną opłatą skarbową.
2. Zgoda właściciela obiektu;
3. Szkic usytuowania obiektu budowlanego;
4. Opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych;
5. Opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia;
 
W zależności od potrzeb:
1. Projekt rozbiórki obiektu;
2. Pozwolenie właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków lub decyzja Generalnego Konserwatora Zabytków w przedmiocie skreślenia obiektu z rejestru zabytków;
3. Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnictwa wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.

Opłaty

Opłatę skarbową uiszcza się zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej w wysokości 36 zł za każdy obiekt.
 
Opłatę skarbową uiszcza się na konto:
Gmina Słubice
ul. Akademicka 1; 69-100 Słubice
nr 28 8371 0009 0009 1936 2000 0010 
Potwierdzenie uiszczenia opłaty przedkłada się wraz ze składanym wnioskiem

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, a gdy decyzja została ogłoszona ustnie-od dnia jej ogłoszenia stronie zgodnie z art. 129 §1 i 2 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo  budowlane
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego 
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony