ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wniosek o wygaszenie licencji/zezwolenia/zaświadczeniaDrukuj informacjęSprawa: Wniosek o wygaszenie licencji/zezwolenia/zaświadczenia

Szczegóły informacji

Wniosek o wygaszenie licencji/zezwolenia/zaświadczenia

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Komunikacji i Dróg

Ogłoszono dnia: 2019-01-29 09:35:42

Termin załatwienia

Niezwłocznie – po przedłożeniu wymaganych dokumentów.

Osoba kontaktowa

Adrian Mojak, Barbara Kierbedź

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Słubicach
Wydział Komunikacji i Dróg
ul. Piłsudskiego 19
69-100 Słubice

Telefon kontaktowy

957592057, 2017

Adres e-mail

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji administracyjnej o wygaszeniu licencji/zezwolenia.
Informacja o wygaszeniu zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne rzeczy/osób.

Wymagane Dokumenty

  • Wypełniony wniosek
  • Wydany dokument wraz z wypisami
  • Opłata skarbowa w przypadku licencji/zezwolenia

Opłaty

  • opłata skarbowa 10 zł (tylko w przypadku wniosku o wygaszenie licencji lub zezwolenia)
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się na rachunek Gminy Słubice, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice
nr konta: 28 8371 0009 0009 1936 2000 0010

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego  za pośrednictwem Starosty Słubickiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. 

Podstawa prawna

  • rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiające wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę Rady 96/26/WE (DZ.U.UE.L.09.300.51),
  • ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.)
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 ze zm.)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony