ˆ

Regulamin Organizacyjny

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-07-17 08:40:26 przez Radosław Dudek

Akapit nr - brak tytułu

Akapit nr - brak tytułu

Rozdział 5
Tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków
  § 36.1. Starosta i Wicestarosta przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w  godzinach 1300- 1700.
      2. Etatowy Członek Zarządu, Sekretarz, Skarbnik, Geodeta Powiatowy, naczelnicy wydziałów oraz koordynatorzy przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy  Starostwa.
      3. W przypadku, gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Starosta lub Wicestarosta przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godzinach 1230-1630.
      4. Informacja o dniach i godzinach przyjęć obywateli w sprawach skarg i wniosków winna być umieszczona w widocznym miejscu w budynku Starostwa.
  § 37. Osoba przyjmująca obywateli w sprawach skarg i wniosków sporządza protokół przyjęcia zawierający:
 
1) datę przyjęcia,
2) imię, nazwisko i adres składającego,
3) zwięzłe określenie sprawy,
4) imię, nazwisko i podpis przyjmującego,
5) podpis składającego.
  § 38. Rejestr skarg i wniosków prowadzi oraz opracowuje okresowe analizy Wydział Organizacyjny.
  § 39.1. Projekty odpowiedzi na skargi i wnioski przygotowują Sekretarz, Skarbnik i pozostałe osoby kierujące komórką organizacyjną.
      2. Odpowiedzi na skargi i wnioski udziela Starosta.
  § 40. Przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie i rejestrowanie skarg i wniosków koordynuje Sekretarz, który:
1) czuwa nad terminowym rozpatrywaniem skarg i wniosków,
2) udziela obywatelom zgłaszającym się w sprawach skarg i wniosków niezbędnych informacji,
3) prowadzi kontrolę przyjmowania, ewidencjonowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Rozdział 6
Zasady podpisywania dokumentów
  § 41. Do podpisu Starosty zastrzeżone są:
1) dokumenty w sprawach należących do jego właściwości,
2) odpowiedzi na wystąpienia Najwyższej Izby Kontroli i Prokuratury,
3) decyzje w sprawach kadrowych pracowników Starostwa,
4) dokumenty w sprawach każdorazowo zastrzeżonych przez niego do jego podpisu,
5) korespondencja kierowana do:
a) Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Marszałków Sejmu i Senatu oraz posłów i senatorów,
b) Prezesa i Wiceprezesów Rady Ministrów,
c) ministrów oraz kierowników urzędów centralnych,
d) wojewodów i marszałków województw,
e) przewodniczących sejmików samorządowych województw,
f) starostów.
  § 42.  Wicestarosta podpisuje:
1) w czasie nieobecności Starosty dokumenty określone w § 40, z zastrzeżeniem § 13 ust. 2,
2) dokumenty w sprawach należących do jego właściwości,
3) dokumenty w sprawach każdorazowo zastrzeżonych przez niego do jego podpisu.
  § 43. Etatowy członek Zarządu podpisuje:
1) w czasie jednoczesnej nieobecności Starosty i Wicestarosty dokumenty określone w § 40, z zastrzeżeniem § 14 ust. 2,
2) dokumenty w sprawach należących do jego właściwości,
3) dokumenty w sprawach każdorazowo zastrzeżonych przez niego do jego podpisu.
  § 44. Sekretarz, Skarbnik, naczelnicy wydziałów, koordynatorzy biur, pracownicy zatrudnieni na samodzielnych stanowiskach i inne osoby upoważnione przez Starostę podpisują dokumenty w sprawach należących do ich właściwości  oraz w sprawach wynikających z udzielonych upoważnień.

Akapit nr - brak tytułu

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony