Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Wydział Komunikacji i Dróg ›
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami ›
- Wydział Geodezji i Katastru ›
Naczelnik: Grzegorz Majek
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 205 - 209
Zakres spraw i zadań do realizacji:
Do podstawowych zadań Wydziału Geodezji i Katastru należy:- prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
- koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
- zakładanie osnów szczegółowych,
- przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
- ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
- tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych oraz standardowych opracowań kartograficznych:
- ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości),
- geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
- rejestru cen i wartości nieruchomości,
- szczegółowych osnów geodezyjnych,
- obiektów topograficznych,
- mapy ewidencyjnej,
- mapy zasadniczej.
Telefon kontaktowy:
95 777 02 60 - naczelnik
95 777 02 61 - zastępca naczelnika95 777 02 63 - przyjmowanie wniosków
95 777 02 64 - ewidencja gruntóGodziny urzędowania:
poniedziałek: 8.00 - 16.00
wtorek - piątek: 7.30 - 15.30- Aktualizacja klasyfikacji gruntów
- Zgłaszanie zmian objętych ewidencją gruntów i budynków
- Udostępnianie wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków
- Udostępnianie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu
- Wydział Spraw Społecznych i Koordynacji Projektów ›
- Wydział Administracji Architektonicznej i Budowlanej ›
- Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa ›
- Wydział Oświaty ›