ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości

Szczegóły informacji

Wydanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości

Wydział: Wydział Administracji Architektonicznej i Budowlanej

Ogłoszono dnia: 2021-03-04 10:21:56

Termin załatwienia

14 dni od dnia złożenia wniosku

Osoba kontaktowa

Ewa Daniszewska, Adam Franczak, Małgorzata Ignatowicz, Aleksandra Pawełkiewicz, Marta Wychudzka, Ewa Kułaczkowska, Roksana Jaszczuk Barbara Warzecha, Katarzyna Fryzowska

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 4, 7, 8, 9
Godziny przyjęć Interesantów:
poniedziałek 9:00-16:00
środa i piątek 8:00-15:30

Telefon kontaktowy

95 777 0230; 95 777 0231; 95 777 0232; 95 777 0233; 95 777 0234

Adres e-mail

Sposób załatwienia

W postępowaniu administracyjnym organ  sprawdza  kompletność wniosku. W przypadku braków wzywa się Inwestora do uzupełnienia wniosku w terminie od 7 do 14 dni od dnia otrzymania wezwania. W sytuacji nie uzupełnienia wniosku we wskazanym terminie  sprawa pozostaje bez rozpatrzenia. Następnie powiadamia się strony postępowania. W razie konieczności organ uzgadnia projekt z Lubuskim Konserwatorem Zabytków.
W trakcie postępowania informacji udziela pracownik prowadzący postępowanie.
Postępowanie administracyjne kończy wydanie decyzji.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Słubicach
ul. Piłsudskiego 20
69-100 Słubice
pok. 7, 8, 9

Wymagane Dokumenty

  1. wniosek na obowiązujących drukach podpisany przez wszystkich Inwestorów lub osobę upoważnioną przez Inwestora (druk dostępny na stronie internetowej lub w urzędzie). Pełnomocnictwo przedkłada się na piśmie w oryginale wraz z uiszczoną opłatą skarbową w wysokości 17 zł od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury);
  2. w razie konieczności- potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie decyzji.

Czas realizacji

14 dni

Opłaty

Wydanie decyzji podlega opłacie skarbowej zgodnie z Ustawą o opłacie skarbowej. Opłatę skarbową uiszcza się na konto:
Gmina Słubice
ul. Akademicka 1; 69-100 Słubice
29 8371 0009 0009 5514 2000 0010
Potwierdzenie uiszczenia opłaty przedkłada się wraz ze składanym wnioskiem

Podstawa prawna

 
 
Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo  budowlane
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego 
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Słubicki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-03-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adam Franczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-03-04 10:15:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adam Franczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-03-04 10:21:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adam Franczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-02 09:47:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
606 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony